Vrouwen

AMVJ

Over AMVJ

Aanloop 2, Amstelveen

AMVJ is een bijzonder multi-sportclub tussen het groen op de rand van Amsterdam en Amstelveen. De club bestaat uit een grote jeugdafdeling en heeft daarnaast ook een serieuse seniorentak. Naast voetbal maken ook tennis, hockey en tafeltennis deel uit van de AMVJ familie op Sportpark 't Loopveld.

Trainers

Informatie

Elke training begint met een uitgebreide warming-up om je spieren los te maken. Na de warming-up starten de oefenvormen waarbij de nadruk op techniek ligt. Bij elke training hoort een afsluitende partijvorm.

Kleedkamers

Je kunt op het complex gebruik maken van kleedkamers met (warme) douches.

Outfit

Belangrijk dat je zelf zorgt voor je outfit. Denk hierbij aan kicksen/trainingsschoenen geschikt voor kunstgras. Vergeet ook vooral geen scheenbeschermers met sokken en een sportief shirt/trainingspak.

Onze training

Damesvoetbal Amsterdam

Voetbalsters

Perfect voor voetbalsters die niet bij hun eigen club kunnen trainen ivm studie.

VRVoetbalschool

Beginners

Ontwikkel je eerste voetbalskills voordat je wedstrijden gaat spelen.

Vrouwenvoetbal Amsterdam

Studentes

Studentenvoetbal is in! De meeste aanmeldingen komen van studentes.